Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Programmatic, nowy król marketingu. Czas na personalizację

28 lipca 2020 | Ekonomia i rynek
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji są coraz częściej wykorzystywane w marketingu i sprzedaży.
źródło: Shutterstock
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji są coraz częściej wykorzystywane w marketingu i sprzedaży.

Wydatki na reklamę kupowaną w modelach programatycznych systematycznie rosną. KATARZYNA KUCHARCZYK

 

W 2020 r. aż 69 proc. wszystkich kampanii cyfrowych będzie realizowanych przy pomocy technologii programmatic w porównaniu z 65 proc. w roku ubiegłym. Kwoty też działają na wyobraźnię: wydatki na programmatic wyniosą w 2020 r. blisko 127 mld dolarów, a w przyszłym roku będzie to o 20 mld dolarów więcej – prognozuje firma analityczna Zenith.

Jak Europejczycy kupują powierzchnię reklamową w sieci? Okazuje się, że 70 proc. reklam typu display oraz połowa reklam wideo nabywana jest w modelu programatycznym – wynika z raportu IAB.

– Lawina reklam, jakie pojawiły się w siec, sprawiła, że nasi odbiorcy wykształcili w sobie coś, co nazywa się ślepotą banerową. Dziś, aby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11721

Wydanie: 11721

Spis treści

Komunikaty

Ranking Kancelarii Prawniczych

Nieprzypisane

Zamów abonament