Biznes zmienia się w dobie pandemii
Trwająca epidemia koronawirusa zamknęła ludzi w domu, a biznes wygoniła do sieci. Jak przebiega ta wymuszona digitalizacja? GRZEGORZ PSUJEK
Odpowiedzi na powyższe pytanie szukali uczestnicy II edycji konferencji „Digital People – Cyfrowa transformacja biznesu", jaka odbyła się 7 października w Warszawie. Prof. Michał Kleber, wiceprezes Europejskiej Agencji Nauk i Sztuk oraz prezydent ECCOMAS, już na wstępie spotkania zwrócił uwagę, że sytuacja, w której obecnie jesteśmy, stwarza niesłychanie ciekawe szanse oraz problemy. Pandemia zmieniła obraz otaczającej nas rzeczywistości, ale także zmieniła nasze oczekiwania. Dziś nie wystarczy już, że oferujemy najlepszy produkt czy usługę na rynku. Musimy także wpasować się z nim w oczekiwania klientów. Musimy przede wszystkim poznać ich potrzeby.
– Rodzi się pytanie, czy informacja stała się nową walutą współczesnego świata. Musimy także znaleźć odpowiedź na pytanie, co tak naprawdę chcemy osiągnąć przez automatyzację procesów biznesowych i jak dalej działać – zastanawiał się profesor.
Cyfrowa transformacja
W jednej kwestii eksperci są zgodni. Cyfrowa transformacja trwa od lat i niezmiennie postępuje. Takie wnioski płyną z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta