Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Giganci chcą uwiązać klientów abonamentem

13 października 2020 | Rzeczpospolita Cyfrowa
W zamian  za abonament klienci mogą liczyć  na darmowe dostawy  lub inne usługi dodatkowe
źródło: Shutterstock
W zamian za abonament klienci mogą liczyć na darmowe dostawy lub inne usługi dodatkowe

Czołowi sprzedawcy stawiają na usługi dodatkowe, aby tym mocniej związać ze sobą klientów, chętnie szukających okazji zakupowych. PIOTR MAZURKIEWICZ

Amazon rozszerza abonament Prime o porady stylisty. Początkowo dedykowane kobietom, teraz pojawią się też dla mężczyzn, cena to 4,99 dol. miesięcznie. Za to klient będzie otrzymywał zestawy ubrań, które po przymierzeniu w domu będzie mógł zostawić czy odesłać. Abonament obejmuje dostęp do promocji marek, które do programu weszły, np. Scotch & Soda, Penguin, Adidas, Lacoste, Carhartt, Levi's i inne.

Szafa też online

Nie jest to pierwsze podejście firmy – już w 2019 r. wprowadziła Prime Wardrobe, w ramach której także można było zamawiać do domu ubrania i decydować o zakupie po przymierzeniu. Wtedy dopiero naliczana była płatność....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11786

Wydanie: 11786

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament