Protest kobiet dociera do firm
Chociaż część przedsiębiorstw zadeklarowała już otwarte poparcie dla protestujących kobiet, to większość stara się zachować neutralność. Jej utrzymanie będzie jednak trudniejsze, jeśli protesty będą eskalować. ANITA BŁASZCZAK
Wspieramy – deklaruje podpis do opatrzonego czerwoną błyskawicą filmiku, który na swoich profilach na Facebooku i Twitterze zamieścił mBank. Charakterystyczne logo trwających od tygodnia masowych protestów, wywołanych przez orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego, można dzisiaj znaleźć (wraz z deklaracjami poparcia dla strajku) na profilach społecznościowych części marek, szczególnie tych skierowanych głównie do kobiet.
Według danych Lidii Lewandowskiej, redaktor naczelnej portalu Wirtualne Kosmetyki, protesty kobiet poparło kilkadziesiąt marek kosmetycznych, w tym zwłaszcza te startupowe, zarządzanie przez młode osoby i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta