Nowości dobrze służą bankom
Rozwiązania opracowane nad Wisłą pomagają obsługiwać klientów bez wizyt w oddziałach. MACIEJ RUDKE
Pandemia stała się w bankowości katalizatorem zmian zachodzących już w poprzednich latach, m.in. przyśpieszyła cyfryzację i rozwój technologii, które w polskim sektorze bankowym są od lat na wysokim poziomie.
Cyfrowe podpisy
Banki jeszcze zwiększyły nacisk przede wszystkim na rozwój rozwiązań umożliwiających zdalne korzystanie z bankowości. Wprawdzie Polacy chętnie korzystają z bankowości mobilnej i internetowej (aktywnych klientów jest odpowiednio ponad 13 mln i 19 mln). Jedną z barier rozwoju cyfrowej działalności klientów może być potwierdzanie tożsamości, a receptą na ten kłopot ma być usługa mojeID opracowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z PKO BP.
Pozwala ona na zdalne potwierdzanie tożsamości, dzięki której użytkownik zyskuje łatwy dostęp do usług online. Wszystko bez konieczności zapamiętywania i wpisywania kolejnych loginów i haseł do różnych serwisów. W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta