Nowy silny gracz chce namieszać w internecie
Na e-zakupy ruszyły też firmy. Z myślą właśnie o nich rusza nowa platforma MerXu, za którą stoi m.in. były prezes Allegro – dowiedziała się „Rzeczpospolita". PIOTR MAZURKIEWICZ
Zakupy firmowe, czyli segment B2B, według szacunków warte są ponad 200 mld zł , to kilka razy więcej niż te dokonywane przez indywidualnych konsumentów. Właśnie na ten kawałek tortu ma chrapkę platforma MerXu, nowy marketplace dla firm, które mogą bezpośrednio kupować od producentów wszelkie potrzebne im towary.
Doświadczona kadra
Za projektem stoi grupa menedżerów – Przemysław Budkowski, Tomasz Nowak i Sebastian Pietrowski – związanych przez wiele lat z Allegro, Piotr Nowjalis, były szef finansów w CCC, oraz eksperci z zagranicy. Nowy projekt wzbudził już zainteresowanie: zainwestowały w niego dwa fundusze – amerykański Accel i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta