Drugie życie drukarek w cyfrowym świecie
Analogowa komunikacja pomimo powszechnej digitalizacji radzi sobie nieźle. A perspektywy dla druku są wciąż obiecujące – wynika z najnowszych badań.
Drukarki w firmach, choć mogłoby się wydawać, że są już urządzeniami schyłkowymi, nadal mają przyszłość. Choć w ciągu ostatnich dwóch lat aż 95 proc. firm przesunęło wydatki do kanałów cyfrowych, wciąż jedna trzecia komunikacji biznesu odbywa się za pośrednictwem druku. Z najnowszych badań „Insight Report", przygotowanych przez Canona, wynika, iż dla 30 proc. nabywców usług komunikacyjnych druk pozostanie istotny lub będzie zyskiwał na znaczeniu w kolejnych latach. Dotyczy to zwłaszcza takich branż, jak: hotelarstwo, handel czy też sektora użyteczności publicznej.
Cyfrowe znużenie
Nie jest tajemnicą, że większa część komunikacji marketingowej odbywa się dziś w formule digital, zwłaszcza w dobie pandemii. Dobitnie pokazują to dane: 46 proc. budżetów marketingowych jest przeznaczonych na media cyfrowe. Jednak – jak podaje Canon – druk nadal pozostaje atrakcyjną formą dotarcia do klientów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta