Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Smartfon wypiera bankowe gadżety. Powoli znikają z rynku

04 marca 2021 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Zbliżeniowe naklejki, zegarki czy breloczki powoli odchodzą do lamusa. Banki rezygnują z takich gadżetów na rzecz płatności mobilnych.

 

– Obecnie tego typu rozwiązania zostały już praktycznie wyparte przez płatności mobilne, które umożliwiają wygodne płacenie nie tylko telefonem, ale również połączonym z nim zegarkiem, np. Apple Watch czy Garmin Watch – tłumaczy Mirella Gmur-Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego.

Ten bank zlikwidował karty/naklejki typu zbliżak? – Dlaczego? W innych bankach są one jeszcze oferowane – pyta jeden z klientów banku. Mirella Gmur-Dzieduszycka wspomina, że ING Bank Śląski jako jeden z pierwszych w Polsce zaoferował swoim klientom w 2009...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11903

Wydanie: 11903

Spis treści

Nieprzypisane

Zamów abonament