Smartfon wypiera bankowe gadżety. Powoli znikają z rynku
Zbliżeniowe naklejki, zegarki czy breloczki powoli odchodzą do lamusa. Banki rezygnują z takich gadżetów na rzecz płatności mobilnych.
– Obecnie tego typu rozwiązania zostały już praktycznie wyparte przez płatności mobilne, które umożliwiają wygodne płacenie nie tylko telefonem, ale również połączonym z nim zegarkiem, np. Apple Watch czy Garmin Watch – tłumaczy Mirella Gmur-Dzieduszycka, z biura prasowego ING Banku Śląskiego.
Ten bank zlikwidował karty/naklejki typu zbliżak? – Dlaczego? W innych bankach są one jeszcze oferowane – pyta jeden z klientów banku. Mirella Gmur-Dzieduszycka wspomina, że ING Bank Śląski jako jeden z pierwszych w Polsce zaoferował swoim klientom w 2009...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta