Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sponsoring z podatkowymi korzyściami

20 sierpnia 2021 | Biznes w czasie pandemii | Przemysław Wojtasik

Firma może rozliczyć w kosztach wydatki na promocję. Fiskus się zgadza.

Po zniesieniu większości związanych z epidemią COVID-19 obostrzeń firmy znowu mają szansę reklamować się na różnych dostępnych dla szerokiej publiczności imprezach. Dzięki temu zdobywają nowych klientów. Czy wydatki na sponsoring mogą rozliczyć w podatkowych kosztach? Tak, skarbówka nie ma nic przeciwko. Spójrzmy na kilka indywidualnych interpretacji.

Wynagrodzenie za reklamę

Spółka jest producentem i dostawcą maszyn, konstrukcji stalowych oraz linii produkcyjnych dla wielu branż przemysłowych. Zawarła umowę sponsoringu z podmiotem zajmującym się profesjonalną reklamą i obsługą zawodników podczas zawodów kartingowych. Zobowiązał się on do świadczenia usług promocyjnych, m.in. eksponowania logo spółki na imprezach czy zamieszczania go na stronie internetowej oraz fanpage'u na Facebooku i Twitterze. Za reklamę spółka płaci wynagrodzenie. Czy może je rozliczyć w podatkowych kosztach?

Spółka twierdzi, że tak, ponieważ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12044

Wydanie: 12044

Spis treści
Zamów abonament