Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Połknął kartę i nie chce oddać. Co wówczas robić?

10 lutego 2022 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Na życzenie jej wydawcy, z powodu zbyt późnego jej wyjęcia, gdy dochodzi do awarii czytnika – z takich powodów najczęściej bankomaty zatrzymują kartę. Nie zawsze da się ją odzyskać.

 

Mieszkańcy podwarszawskiego Pruszkowa na lokalnym forum ostrzegają się przed bankomatem stojącym przy ul. Wojska Polskiego. „Wciąga karty. Tak stało się z moją oraz żony. Obie były ważne. Dzień wcześniej tak kartę straciła emerytka" – ostrzegał jeden z mieszkańców.

Co może być przyczyną takiej sytuacji? – Najczęstszą przyczyną zatrzymania karty jest żądanie zatrzymania przez jej wydawcę bądź nieodebranie karty przez klienta. Przyczyną może być również awaria czytnika, ale to sporadyczne zdarzenia – mówi Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12188

Wydanie: 12188

Spis treści
Zamów abonament