Będzie normalnie i wrócą promocje
Zmagamy się z niemiecką konkurencją. Zależy nam na 15–20 proc. udziału w segmencie premium – mówi Emil Dembiński, prezes Volvo Cars Poland.
Czego możemy w tym roku w Polsce oczekiwać od Volvo?
Planujemy sprzedaż ponad 12 tys. samochodów, czyli pobić zeszłoroczny rekord – ponad 11 tys. Oczywiście sprzedalibyśmy znacznie więcej, bo brak półprzewodników, delikatnie mówiąc, nie pomaga. W całym Volvo Cars będziemy mieli nowego prezesa. Hakana Samuelssona zastąpi Jim Rowan, który stał za sukcesem m.in. Blackberry.
Załóżmy taką sytuację: przychodzi do pana klient i mówi – chcę kupić Volvo. Co mu pan powie? Że musi poczekać pół roku?
Niestety. Albo nawet dłużej. Ale XC60, nasz flagowy model, najlepiej sprzedające się auto w segmencie premium od 2009 r., jesteśmy w stanie dostarczyć rzeczywiście w ciągu sześciu miesięcy. Niektóre modele także są osiągalne jeszcze w tym roku. Na V90 jednak trzeba poczekać do 2023. Nie mamy tej komfortowej sytuacji, kiedy klient odbierał auto w trzy miesiące od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta