Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Będzie normalnie i wrócą promocje

01 marca 2022 | Ekonomia i rynek | Danuta Walewska
autor zdjęcia: mat. prasowe
źródło: Rzeczpospolita

Zmagamy się z niemiecką konkurencją. Zależy nam na 15–20 proc. udziału w segmencie premium – mówi Emil Dembiński, prezes Volvo Cars Poland.

Czego możemy w tym roku w Polsce oczekiwać od Volvo?

Planujemy sprzedaż ponad 12 tys. samochodów, czyli pobić zeszłoroczny rekord – ponad 11 tys. Oczywiście sprzedalibyśmy znacznie więcej, bo brak półprzewodników, delikatnie mówiąc, nie pomaga. W całym Volvo Cars będziemy mieli nowego prezesa. Hakana Samuelssona zastąpi Jim Rowan, który stał za sukcesem m.in. Blackberry.

Załóżmy taką sytuację: przychodzi do pana klient i mówi – chcę kupić Volvo. Co mu pan powie? Że musi poczekać pół roku?

Niestety. Albo nawet dłużej. Ale XC60, nasz flagowy model, najlepiej sprzedające się auto w segmencie premium od 2009 r., jesteśmy w stanie dostarczyć rzeczywiście w ciągu sześciu miesięcy. Niektóre modele także są osiągalne jeszcze w tym roku. Na V90 jednak trzeba poczekać do 2023. Nie mamy tej komfortowej sytuacji, kiedy klient odbierał auto w trzy miesiące od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12204

Wydanie: 12204

Spis treści
Zamów abonament