Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsument musi wiedzieć, w co klika

08 kwietnia 2022 | Prawo co dnia | Marek Domagalski

Sam napis na przycisku internetowej oferty powinien jednoznacznie wskazywać, że z chwilą kliknięcia następuje zawarcie umowy.

To sedno czwartkowego wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE, ważnego dla kupujących lub sprzedających przy użyciu środków elektronicznych.

TSUE rozpatrywał pozew niemieckiej spółki Fuhrmann-2, właściciela hotelu, w którym pokoje można wynajmować za pośrednictwem platformy internetowej online.

Pozwany konsument wszedł na tę stronę, kliknął w fotografię hotelu i wyświetlił mu się wykaz dostępnych pokoi wraz z informacjami o wyposażeniu i cenach. Po zdecydowaniu się na rezerwację czterech pokoi kliknął w opcję „Zarezerwuj teraz”, następnie przekazał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12237

Wydanie: 12237

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Zamów abonament