Ulepszona aplikacja to nowe możliwości
Rośnie liczba klientów zarządzających finansami za pomocą aplikacji mobilnych. Doskonalenie tych instrumentów tak, aby były intuicyjne i spersonalizowane, to ambicja wielu instytucji finansowych. Dlatego Bank Pekao zaprezentował najnowszą wersję PeoPay.
Innowacje w bankowości, ukierunkowane na indywidualnego klienta, to jeden z głównych trendów mających związać osoby korzystające z usług banku z daną instytucją finansową, a jednocześnie usprawnić i pomóc w korzystaniu z licznych nowinek produktowych. Jakie nowości wprowadził Bank Pekao? Wdrożone obecnie zmiany mają sprawić, że bankowanie przy pomocy aplikacji PeoPay będzie bardziej intuicyjne. Tym razem szczególny akcent został położony na kwestie personalizacji. Na tym nie koniec: Bank Pekao zapowiada wprowadzanie kolejnych zmian w aplikacji w ciągu dwóch miesięcy.
Według ostatnich danych klientów banków korzystających z aplikacji mobilnych jest już ponad 10 mln. To aż połowa wszystkich użytkowników bankowości mobilnej. Jakie są tego przyczyny? Aplikacje bankowe mają zapewniać klientom szybki dostęp zarówno do posiadanych środków, jak i jak największej liczby funkcji, by możliwości prowadzenia operacji finansowych były jak najszersze. Musi się to odbywać w przystępny sposób, dzięki czemu bankowanie za pomocą smartfona staje się niezwykle proste.
Bank Pekao doskonale sobie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta