Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót po latach może wymagać wizyty w banku

07 lipca 2022 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Jeśli po dłuższej przerwie chcemy założyć ponownie konto w tym samym banku, internetowe kontakty mogą nie wystarczyć.

Pan Piotr kilkanaście lat temu był klientem PKO BP, ale rozstał się z tym bankiem. Teraz postanowił do niego wrócić. – Złożyłem wniosek, podałem dane, wszystko pięknie, po czym dowiedziałem się, że do aktywacji nowego konta muszę mieć nadal stary numer telefonu, czyli ten który podawałem w banku kilkanaście lat temu – opowiada. – Przecież wielu osobom zdarza się zmienić numer telefonu komórkowego.

Piotr Wardziak, z biura prasowego PKO BP mówi, że bankowi zależy, by mieć aktualne dane klienta. – Dzięki temu finanse klientów będą zabezpieczone, np. konsultant...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12311

Wydanie: 12311

Spis treści

Reklama

Zamów abonament