Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przelew zawieszony, bo odbiorca nie używa aplikacji

28 lipca 2022 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Choć nie powinno, to czasami zdarza się, że przelew na telefon wyjdzie od nadawcy, a do odbiorcy nie dojdzie. Bankowcy twierdzą, że przyczyną jest zwykle błąd ludzki.

Przelewy na telefon podbiły serca Polaków. – Nie znasz numeru rachunku, a pilnie potrzebujesz zrobić przelew? Skorzystaj z przelewu na numer telefonu. Przelew błyskawicznie dotrze na konto odbiorcy – reklamują je banki.

Zdarzają się jednak sytuacje, że choć taki przelew wyjdzie od nadawcy, nie dotrze do adresata. Taki problem miała pani Eliza, klientka PKO BP.

– Zrobiłam komuś przelew na telefon, jednak ta osoba nie ma aplikacji IKO, pieniądze wiszą jako blokada. Kiedy one wrócę do mnie? – zastanawia się kobieta. Skontaktowała się z bankiem. Usłyszała, że „jeżeli w ciągu siedmiu dni nie uda się zaksięgować środków na koncie odbiorcy, to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12329

Wydanie: 12329

Spis treści

Reklama

Zamów abonament