Wracamy do okienek w oddziałach
Po pandemicznym boomie na usługi online instytucje finansowe znowu notują większy ruch w swoich placówkach.
Wciąż nie umiemy porzucić oddziałów banków. Z najnowszego raportu Kearney wynika, że choć 21 proc. klientów instytucji finansowych w Europie nie korzysta z fizycznych punktów, to dokładnie taki sam odsetek odwiedza je co najmniej raz w miesiącu.
Mimo że pandemia spowodowała boom na bankowość elektroniczną, a popularność kanałów cyfrowych skoczyła z 20 do 50 proc. (a to wynik, na który – zdaniem ekspertów – w normalnych okolicznościach musielibyśmy czekać nawet dekadę), to konsumenci powracają już do swoich przyzwyczajeń sprzed lockdownu.
Zdalne usługi królują
Badanie „European Retail Banking Radar”, w którym udział wzięło m.in. siedem banków z naszego kraju, pokazuje, że placówki, mimo upływu lat, rosnącej cyfryzacji i popularności bankowości online, wciąż są pożądane przez klientów. Analitycy zauważają, że konsumenci zatęsknili za fizycznym kontaktem i obsługą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta