Allegro ulubionym miejscem Polaków na zakupy
Platforma wygrywa w ocenach konsumentów i wraca na pozycję lidera. Handlowcy muszą coraz ostrzej walczyć o sympatię i uwagę. Nie wystarczą tylko niskie ceny.
Z dziesiątej już edycji corocznego badania firmy OC&C na temat postrzegania sprzedawców detalicznych przez konsumentów wynika, że na pozycję lidera po pięciu latach przerwy wróciło Allegro. Kolejnym sprzedawcą pod względem ocen jest Nike, a podium zamyka Rossmann, który był liderem zestawienia ogólnego trzy lata temu. W czołówce są jeszcze takie firmy jak Lidl, 4F, Ikea, Hebe czy Empik i taki zestaw, jeśli chodzi o pierwszą dziesiątkę, pozostaje podobny w kolejnych edycjach.
Polak wymagający
– To tak naprawdę nagroda dla naszych sprzedających. Razem z nimi dążymy do perfekcyjnej obsługi klienta i najwyraźniej robimy to coraz lepiej, czego wyrazem jest najwyższy na rynku wskaźnik satysfakcji i najwyższe miejsca w rankingach – mówi Marcin Gruszka, rzecznik Allegro.
Wśród sklepów spożywczych najlepszą opinią cieszy się Lidl, za nim Kaufland i Biedronka. W kategorii detalicznych sklepów niespożywczych wygrywa Action przed Pepco i Dealz, a wśród odzieży i obuwia z kolei...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta