Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie sklepy odzieżowe straciły rozmach za granicą

24 kwietnia 2023 | Ekonomia i rynek | Urszula Zieliińska
źródło: Rzeczpospolita

Wiele firm handlujących odzieżą, obuwiem i dodatkami nie rezygnuje z rozwoju w innych krajach. Jednak część woli zachować ostrożność, bo koszty rosną.

Polskie firmy dalej inwestują w rozwój poza Polską w naznaczonym inflacją 2023 roku. Wyższe koszty działalności ograniczają rozmach, z jakim mogłyby to robić. Naturalnym narzędziem jest internet. O ekspansji terytorialnej myślą nieliczni.

LPP wyda 600 mln zł. Nowe kraje?

– Po niedawnych debiutach w 2022 roku na rynkach włoskim i greckim na ten moment nie planujemy otwarć kolejnych salonów w nowych krajach. Nie rezygnujemy jednak z rozwijania naszej działalności poza Polską i w bieżącym roku zamierzamy przeznaczyć 600 mln zł na inwestycje za granicą – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, grupy, do której należą sklepy Reserved czy Sinsay....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12554

Wydanie: 12554

Spis treści
Zamów abonament