Polskie sklepy odzieżowe straciły rozmach za granicą
Wiele firm handlujących odzieżą, obuwiem i dodatkami nie rezygnuje z rozwoju w innych krajach. Jednak część woli zachować ostrożność, bo koszty rosną.
Polskie firmy dalej inwestują w rozwój poza Polską w naznaczonym inflacją 2023 roku. Wyższe koszty działalności ograniczają rozmach, z jakim mogłyby to robić. Naturalnym narzędziem jest internet. O ekspansji terytorialnej myślą nieliczni.
LPP wyda 600 mln zł. Nowe kraje?
– Po niedawnych debiutach w 2022 roku na rynkach włoskim i greckim na ten moment nie planujemy otwarć kolejnych salonów w nowych krajach. Nie rezygnujemy jednak z rozwijania naszej działalności poza Polską i w bieżącym roku zamierzamy przeznaczyć 600 mln zł na inwestycje za granicą – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, grupy, do której należą sklepy Reserved czy Sinsay....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta