Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W biznesie kluczowe jest słuchanie swoich pracowników

22 maja 2023 | Ekonomia i rynek | rp.pl
Jolanta Bańczerowska podkreślała, że w obecnej sytuacji gospodarczej jeszcze ważniejsze i bardziej potrzebne staje się widoczne przywództwo i rola lidera
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Jolanta Bańczerowska podkreślała, że w obecnej sytuacji gospodarczej jeszcze ważniejsze i bardziej potrzebne staje się widoczne przywództwo i rola lidera
Uczestnicy panelu „How to Be a Good Leader in a Bad Economy” („Jak być dobrym liderem w złej gospodarce”) podczas konferencji Impact ’23 w Poznaniu. Od lewej: prowadząca debatę Bianca Lopes, Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu odpowiedzialna za obszar strategii personalnej (Chief People Officer, CPO), Grupa Żabka, Roy Perticucci, prezes Allegro, Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard Europe, oraz Jon Clifton, dyrektor generalny międzynarodowej firmy analitycznej i doradczej Instytut Gallupa
autor zdjęcia: mat. pras.
źródło: Rzeczpospolita
Uczestnicy panelu „How to Be a Good Leader in a Bad Economy” („Jak być dobrym liderem w złej gospodarce”) podczas konferencji Impact ’23 w Poznaniu. Od lewej: prowadząca debatę Bianca Lopes, Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu odpowiedzialna za obszar strategii personalnej (Chief People Officer, CPO), Grupa Żabka, Roy Perticucci, prezes Allegro, Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Europę Południowo-Wschodnią w Mastercard Europe, oraz Jon Clifton, dyrektor generalny międzynarodowej firmy analitycznej i doradczej Instytut Gallupa

Słuchanie ludzi wymaga odwagi. Nie wystarczy zapytać: co faktycznie sądzisz? Należy być także gotowym na wysłuchanie odpowiedzi, zarówno na pozytywny, jak i negatywny feedback, mówiono podczas dyskusji poświęconej roli biznesowych liderów.

Jak zarządzać biznesem w trudnych czasach, jakie strategie działania przyjmować, jak powinny w tej sytuacji zachowywać się czołowe firmy na rynku? O tym dyskutowali uczestnicy panelu „How to Be a Good Leader in a Bad Economy” („Jak być dobrym liderem w złej gospodarce”) podczas konferencji Impact ’23 w Poznaniu.

Paneliści podkreślali, że w kontekście europejskim polska gospodarka radzi sobie całkiem dobrze. Jednak ogólnie sytuacja się pogorszyła za sprawą splotu różnych czynników: wychodzenia gospodarek ze wstrząsu pandemicznego, inflacji oraz turbulencji na różnych rynkach wywołanych wojną za wschodnią granicą.

W Polsce taka zmiana ma miejsce po raz pierwszy od lat. Stawia to przed przedsiębiorstwami różnorakie wyzwania. Jak sobie z nimi radzić, pytała prowadząca debatę Bianca Lopes.

Odpowiedzialność i rola liderów

Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu odpowiedzialna za obszar strategii personalnej (Chief People Officer, CPO), Grupa Żabka, nawiązała do aktualnie panującego w Polsce kryzysu gospodarczego.

– W tej sytuacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12576

Wydanie: 12576

Spis treści
Zamów abonament