Ulga na współpracę z influencerem
Wynagrodzenie internetowego celebryty, który promuje nasze produkty, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów i dodatkowo odliczyć od dochodu.
Polski Ład dał ulgę firmom inwestującym w reklamę swoich produktów. W najnowszej interpretacji fiskus potwierdził, że preferencja przysługuje także wtedy, gdy promują je internetowi celebryci.
Wystąpiła o nią spółka z o.o. produkująca kosmetyki. Ciągle poszerza swoją ofertę i wchodzi na nowe rynki zbytu. Intensywnie promuje swoje produkty, m.in. zlecając ich testy. Odbywają się one za pośrednictwem platform...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta