Zrównoważony biznes Coca-Cola w Polsce: w stronę neutralności klimatycznej i Świata Bez Odpadów
Coca-Cola od lat podejmuje szereg działań, by prowadzić swój biznes odpowiedzialnie. Już kolejny rok z rzędu utrzymuje tytuł nadany w ramach Dow Jones Sustainability Index „Najbardziej zrównoważonej firmy napojowej na świecie”. Jak to możliwe?
Działania w zakresie ESG od wielu lat stanowią fundament strategii biznesowej systemu, a jego drogowskazem jest jasno zdefiniowana przez Coca-Cola HBC Misja Zrównoważonego Rozwoju, która wyznacza kroki milowe na drodze do realizacji dwóch kluczowych ambicji – osiągnięcia zerowej emisji netto do 2040 oraz realizacji założeń „Świata Bez Odpadów”. W ramach Misji, poza redukcją śladu węglowego i działaniami wokół selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów opakowaniowych, firma skupia się jednak także na innych obszarach tj.: odpowiedzialnym zarządzaniu zasobami wodnymi, pozyskiwaniu surowców ze zrównoważonych źródeł, poszerzaniu portfolio ZERO oraz na rozwoju swojego zespołu i lokalnych społeczności. Swoje działania i osiągnięcia w tych obszarach raportuje rok do roku. Tegoroczne podsumowanie będzie też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta