Chcemy przede wszystkim działać, a nie tylko mówić
Bardzo mocno integrujemy strategię ESG z naszą strategią biznesową. Za tymi działaniami stoi także wyższy cel. Naszym mottem jest Make a difference, czyli zrób różnicę – mówi Marta Mikliszańska, dyrektor ds. polityki publicznej i ESG w Grupie Allegro.
Kwestie związane z ESG (ang. Environmental, Social, Governance – ochrona środowiska, odpowiedzialność społeczna i ład korporacyjny) przesuwają się dziś do centrum zainteresowania organizacji. Jakie miejsce zajmują w strategii biznesowej Allegro?
Są bardzo wysoko na liście priorytetów. W Allegro bardzo mocno integrujemy strategię ESG ze strategią biznesową, stawiając jednocześnie na rozwój firm, które sprzedają na naszej platformie, a także pracując nad tym, by doświadczenie zakupowe naszych klientów było jak najlepsze, a standardy sprzedaży jak najwyższe. Bardzo mocno pracujemy nad ekspansją zagraniczną. Jesteśmy już obecni w Czechach i na Słowacji. Za tymi działaniami stoi także wyższy cel. Naszym mottem jest Make a difference, czyli zrób różnicę. Chcemy zmieniać rzeczywistość, chcemy rozwijać ludzi, firmy, naszych pracowników, dbając jednocześnie o to, żeby nasi sprzedający mogli rozwijać swój biznes. A przy tym chcemy minimalizować ślad środowiskowy w całym łańcuchu wartości.
Strategia ESG nie może być czymś dodatkowym do pokazywania inwestorom. Ona musi być wpisana w decyzje biznesowe. I to się dzieje. Nad jej realizacją czuwa rada nadzorcza, jest to więc bardzo mocny dowód na to, że te kwestie traktujemy bardzo poważnie. Wierzymy, że w ten sposób budujemy też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta