Zmiany, które warto wdrożyć
Pokolenie Z – ale nie tylko – poszukuje równowagi między życiem zawodowym a osobistym.
Wraz z coraz większą rolą na rynku pracy osób z pokolenia Z, firmy muszą dostosować swoje podejście do zarządzania zasobami ludzkimi. Robią to w celu przyciągnięcia i zatrzymania młodych, dynamicznych pracowników. W Komputronik – z jednej strony firmie, dla której milenialsi, pokolenia Z i Alfa to główne grupy docelowe, a z drugiej – organizacji, w której pracuje wiele osób urodzonych w latach 1980–2002 – w pełni rozumiemy te wyzwania. Z tego względu aktywnie wdrażamy strategie, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania pracowników z tych generacji.
Poniżej szczegółowo przedstawiam, w jaki sposób można sformułować kluczowe wartości firmy tak, żeby odpowiadały na potrzeby nowej generacji pracowników z pokolenia Z.
Podstawą jest skupienie się firmy na kreowaniu środowiska pracy, które jest elastyczne, innowacyjne i zorientowane na rozwój osobisty. Świadczą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta