Trudna walka o modę w skali XXL
Kończący się 2024 rok był dla spółek prowadzących sieci sklepów z odzieżą i obuwiem trudniejszy, niż się spodziewano. Ale rok 2025 może być jeszcze bardziej wymagający. Dotyczy to także gigantów.
Sklepy z odzieżą i obuwiem zakończyły cenową wojnę na opróżnianie magazynów. To jednak nie oznacza, że cena przestała czynić cuda. Rynek odzieży i obuwia zdobywają sklepy wielobranżowe, takie jak Pepco czy Dealz. Kluczem do sukcesu jest dziś skala, właściwa segmentacja produktów i… marketing. Firmy właśnie podejmują strategiczne decyzje, które zdeterminują przyszłość. Które poradzą sobie w 2025 r. najlepiej?
Duzi mogą więcej
Spółki tekstylne i obuwnicze mają za sobą pierwsze dwa miesiące najlepszego kwartału w roku. W IV kwartał, bo o nim mowa, wchodziły w różnych nastrojach. To pokłosie rezultatów za pierwszych dziewięć miesięcy.
Według zestawienia przygotowanego przez „Parkiet” i „Rzeczpospolitą” po pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku dziesięciu największych przedstawicieli indeksu WIG-odzież wypracować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta