Uważnie słuchamy opinii pacjentów
To, jak nasi klienci oceniają jakość udzielanych przez nas świadczeń, jest wyznacznikiem tego, w jaki sposób projektujemy świadczenia zdrowotne, których udzielamy – mówi dr n. med. Igor Radziewicz-Winnicki, prezes PZU Zdrowie.
Czy prywatna opieka zdrowotna zaczyna powoli doświadczać trudności, z jakimi mierzy się ta publiczna? Mam tu na myśli chociażby kolejki do lekarzy specjalistów.
Trzeba pamiętać, że dzisiaj w debacie publicznej trochę zaciera się granica pojęciowa między systemem prywatnym a publicznym. Jeżeli dzisiaj tzw. prywatni operatorzy są również dostarczycielami świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, to kto potrafi jednoznacznie rozstrzygnąć, czy jest to system prywatny, czy publiczny? Jeżeli nasza firma realizuje olbrzymią część przychodów w ramach umowy z NFZ – oczywiście z wykorzystaniem naszej infrastruktury i dzięki naszym pracownikom – to jest to przecież system publiczny. Rozdzieliłbym te obszary w zależności od tego, o jakim aspekcie mówimy.
Wszyscy uczestnicy systemu są skazani na rozwój. Zmienia się struktura zapotrzebowania na świadczenia zdrowotne zarówno w Polsce, jak i wszędzie na świecie. Społeczeństwa się starzeją; ludzie chorują coraz częściej przewlekle; mają też oczekiwanie szybkiego, łatwego dostępu do właściwie zaprojektowanej, sprawnej opieki zdrowotnej, która powinna dawać im poczucie bezpieczeństwa i dobrego zaopiekowania. My dostarczamy takie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
