Kurierski wyścig na punkty
Nova Post zakłada w Polsce minioddziały. Do końca przyszłego roku zbuduje całą sieć liczącą pół tysiąca placówek. To szansa dla już istniejących firm na poszerzenie oferty i przychodów. materiał przygotowany prze z firmę Nova Post
Firmy kurierskie inwestują miliony złotych w instalację automatów paczkowych, ale nie jest to jedyny sposób na dotarcie do klienta. Kluczowym parametrem sieci odbioru i nadań przesyłek jest gęstość, czyli odległość punktu/automatu od konsumenta. – Punkty PUDO są zdecydowanie tańszym rozwiązaniem od automatów paczkowych, a co za tym idzie – łatwiejsze i szybsze w implementacji. Dzięki umowom partnerskim z sieciami sklepów czy punktów usługowych przewoźnicy zyskują dostęp do wielu lokacji w oparciu o jedną standardową umowę, co jest niezaprzeczalną korzyścią z punktu zarządzania takimi rozwiązaniami – tłumaczy wiceprezes Last Mile Experts Mirek Gral.
Takie firmy, jak Poczta Polska, DHL eCommerce Polska, DPD, GLS, mają placówki w takich sklepach, jak Żabka, Biedronka, ABC, Archelan, Auchan, Carrefour, Dealz, Delikatesy Centrum, Duży Ben, Euro Sklep, Groszek, Lewiatan, Lidl, Martes...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)