Na zakupy z botem
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celowniku ma być też Polska. Ale prawdziwą rewolucję w e-handlu przyniosą boty AI.
TikTok rzuci wyzwanie platformom e-commerce – jego TikTok Shop, który pozwala na kupowanie w aplikacji, podczas oglądanej transmisji na żywo, ma wystartować nad Wisłą. Choć oficjalnie w planach ekspansji na najbliższe miesiące Polska nie widnieje, to – jak udało się nam ustalić – nasz kraj jest „na rozkładzie”.
Allegro zagrożone?
– Polski rynek e-commerce jest dość specyficzny, z mocną pozycją Allegro, więc wejście tu będzie trudniejsze – usłyszeliśmy od osoby zaznajomionej ze sprawą. Stąd na pierwszy ogień, parę lat temu, poszła Wielka Brytania. I już w zeszłym roku TikTok...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)