AI zmieni zasady gry w reklamie?
Polska firma wypuszcza model językowy, który ma zrównać szanse mniejszych przedsiębiorstw oraz korporacji z potężnymi budżetami reklamowymi i zespołami specjalistów.
Przedsiębiorstwa, mające znaczące zasoby na promocję swoich produktów i usług, dominują nad mniejszymi rywalami, w efekcie nawet dla średnich firm skuteczny marketing online nie jest dziś czymś oczywistym. Odpowiedzią na ten problem ma być FastTony, polski projekt z autorskim modelem językowym, stworzonym na bazie wiedzy z psychologii behawioralnej.
– Dzięki tej technologii mniejsi przedsiębiorcy mogą korzystać z mechanizmów, którymi dotąd posługiwali się tylko najwięksi – mówi założyciel firmy Daniel Kędzierski.
Bot niczym agencja reklamowa
FastTony upraszcza proces tworzenia treści i umożliwia korzystanie z tego rozwiązania osobom bez żadnego doświadczenia w marketingu. Jak działa polska innowacja AI? Użytkownik wybiera jedną z dostępnych strategii, a system automatycznie dostosowuje ją do jego firmy. Wystarczy odpowiedzieć na 27 pytań, które pozwalają ustalić,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
