DS N°8: Kolejna próba w klasie premium
N°8 to kolejne podejście do rozwinięcia skrzydeł marki DS w segmencie premium. To nie będzie łatwe zadanie.
Francuzi lubią bawić się symbolami. Nieprzypadkowo więc nowe flagowe elektryczne DS nazwano N°8, co nawiązuje do perfum Chanel N°5. Ma być wyrafinowany, stylowy i zapadający w pamięć. Powstał na platformie STLA Medium koncernu Stellantis, tej samej, którą wykorzystują Peugeot 3008 czy Opla Grandlanda. Ale w przypadku DS chodzi o coś więcej – o próbę wejścia do świata elektrycznej elity.
Pod względem napędu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
