Wyścig e-handlu do AI
InPost zamierza wejść na rynek e-commerce wsparty przez sztuczną inteligencję – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Może to zagrozić pozycji Allegro i zmienić sposób, w jaki Polacy robią zakupy online.
Rafał Brzoska, prezes InPostu, sugeruje, że tradycyjne platformy marketplace się przeżyły, a przyszłość to AI. Z rynku płyną sygnały, że spółka pracuje nad asystentem zakupowym lub botem wyszukującym okazje na podstawie historii użytkownika. – Sam serwis z dużym ruchem internautów nie wystarczy, klucz to odpowiednia oferta w dobrej cenie – mówi przedstawiciel jednego z dużych graczy.
Najwięszy krajowy gigant e-handlu, Allegro, już dziś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)