Czego Polacy szukali w sieci? Badanie Google’a
Google przeanalizował najpopularniejsze hasła i zapytania wpisywane przez Polaków do internetowej wyszukiwarki. Widać ciekawe trendy. Co podbiło nasze serca? M.in. serial „Heweliusz” i maskotka Labubu.
Co „googlało” się w 2025? Ranking tego, czego Polacy szukali online co roku budzi sporo zaskoczeń, choć daje też wgląd w to, czym, tak naprawdę, się interesujemy i co przyciąga naszą uwagę. Z opublikowanego właśnie raportu „Rok w wyszukiwarce”, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza, wynika, że mijający rok upłynął nam pod hasłem wyborów prezydenckich. To tematyka związana z wyborem głowy państwa bezsprzecznie zdominowała sieć.
Wśród haseł zyskujących popularność wybory prezydenckie znalazły się na pierwszym miejscu. Nic dziwnego – gorąca kampania, wielu kandydatów i ostra rywalizacja Rafała Trzaskowskiego z Karolem Nawrockim przyciągała uwagę nad Wisłą. To dlatego wśród najmocniej „trendujących” (Google Trends) tematów w wyszukiwarce Google (w Top 10) znalazły się też takie zwroty jak „wyniki wyborów” i „Karol Nawrocki”.
Wyprzedziły choćby wyniki wyszukiwań Charlie Kirka, Roberta Prevosta i papieża Franciszka. Ten pierwszy to amerykański prawicowy aktywista polityczny, współzałożyciel...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)