Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sposoby uwodzenia klienta

25 lutego 1998 | Media, Internet | MB

Jak wybrać agencję public relations?

Sposoby uwodzenia klienta

MARCIN BOCHENEK

Coraz większa konkurencja na rynku zmusza przedsiębiorstwa do szukania nowych metod zdobywania klientów i przekonywania o wyjątkowości swoich propozycji. Reklama nie dziwi już nikogo, a coraz częściej towarzyszą jej działania public relations.

Public relations sprawia jednak kłopoty. Po pierwsze od czasu do czasu podnosi się kolejna fala dyskusji, czym jest PR, po drugie zaś nie wszyscy wiedzą, jak wykorzystywać ten instrument, po trzecie, i jest to najbardziej humorystyczny aspekt sprawy, puryści językowi próbują znaleźć polską nazwę dla tej dziedziny.

Kiedy jednak potencjalny klient teoretycznie upora się z powyższymi problemami, staje przed nim zadanie, często po wielekroć cięższe -- wybór agencji.

Okazuje się, iż podjęcie decyzji nie jest łatwe, a pomyłki zdarzają się dość często. Dlaczego tak się dzieje? Ano między innymi i dlatego, iż potencjalni klienci mają skłonność do ulegania mitom.

Pierwszy z nich to mit naukowości. Często przedstawiciele agencji starają się wytworzyć wokół tej dziedziny nimb naukowości. Według tego sposobu myślenia podstawą sukcesu są wszelakie wyliczenia, tabele, gęsto okraszone naukowymi określeniami. Wszystko jest więc wyliczalne. Wyliczenia te bywają oczywiście przydatne, w gruncie rzeczy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1319

Spis treści

Ekonomia

Archiwum Biblioteki Narodowej
Aukcje na starcie
Badania bilansów małych firm--rozstrzygnięcia są proste
Cała władza dla Lukasa
Ceny znówspadły
Corona urbis et orbis
Czas wielkiej hossy bezpowrotnie minął
Cztery koszule, stare nuty
Dlaczego programy MFW w Azji nie dają rezultatu?
Droga na miarę prowincjonalnych ambicji
Duzi mogą więcej
Emisja bez gwaranta
Estetyka i egzystencja
Farmaceutyczne zerwanie
Finał w sądzie
Humanistyka jest jednym światem
Importować nadal nie można
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Klucz do polskiego losu
Kolejne środki z EFSAL
Koniec z czekaniem na czytelnika
Kto się boi Polski
Maklerskie rekomendacje
Minister do likwidacji
Mistyka i codzienność
Mniejszy deficyt srebra
Odpuszczenie cugli
Odrabianie strat
PAWEł DEPTUŁA
Partnerzy oceniają się korzystnie
Petrobaltic za dwa lata
Pietrzak inaczej
Plany holdingu spółek motoryzacyjnych
Plany holdingu spółek motoryzacyjnych
Po raz drugi w Warszawie
Pora na większe uprawnienia
Prywatyzować inaczej
Przeszkodził spór o uprawnienia szefów
Pułtuskie biesiady
Rynek zareagował pozytywnie
Różne rodzaje broni
Spółka rodzinna
Szansa dla rolników
Są sposoby naspekulantów
Umysł niczym piła tarczowa
W imię tradycji
Walka z klimatem
Wielomedialny Wołoszański
Więcej polityki niż biurokracji
Wyższe nowe emisje
Wzrasta zadłużenie
Wzrost zainteresowania zbożem
Zawód zbyteczny
Zliberalizowana telekomunikacja
Zamów abonament