Rozporządzenie Rady Ministrów z 12 maja 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia rejestru członków funduszu emerytalnego, szczegółowego zakresu informacji, które powinny być zawarte w rejestrze, oraz zasad sporządzania i przechowywania kopii danych zawartych w rejestrze na wypadek jego utraty
Na podstawie art. 89 ust. 4 ustawy z 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (Dz. U. nr 139, poz. 934) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przepisy art. 89 ust. 2, art. 98 oraz art. 134 ust. 1 pkt 1 i 2, powołane w rozporządzeniu bez bliższego określenia, oznaczają przepisy ustawy z 28 sierpnia 1997 r. o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych (Dz. U. nr 139, poz. 934).
§ 2. Rejestr członków funduszu emerytalnego, zwany dalej "rejestrem", powinien zawierać następujące informacje dotyczące poszczególnych członków funduszu:
1) numer rachunku członka w funduszu emerytalnym, o którym mowa w art. 98 ustawy,
2) podstawowe dane osobowe członków funduszu emerytalnego, o których mowa w art. 89 ust. 2 ustawy,
3) dane o środkach gromadzonych w funduszu emerytalnym:
a) daty otrzymania wpłat na rachunek funduszu,
b) kwoty wpłat,
c) ilość jednostek rozrachunkowych zaliczonych na rachunek w wyniku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta