Lojalność to mit
Czego potrzebująklienci detaliczni
Lojalność to mit
Większość bankowców uważa, że klienci są lojalni wobec ich firmy, ale to mit. Połowa klientów detalicznych ma rachunki również w innym banku i jeśli coś im się nie spodoba, to przeniosą się do konkurencji. W drugim dniu zorganizowanego przez Euro Forum seminarium "Bankowość detaliczna w Polsce" dyskutowano, jak dotrzeć do klientów i jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby.
Według Lecha...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)