Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalność to mit

05 grudnia 1998 | Ekonomia | WG

Czego potrzebująklienci detaliczni

Lojalność to mit

Większość bankowców uważa, że klienci są lojalni wobec ich firmy, ale to mit. Połowa klientów detalicznych ma rachunki również w innym banku i jeśli coś im się nie spodoba, to przeniosą się do konkurencji. W drugim dniu zorganizowanego przez Euro Forum seminarium "Bankowość detaliczna w Polsce" dyskutowano, jak dotrzeć do klientów i jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby.

Według Lecha...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1562

Spis treści
Zamów abonament