Potrzeba autokreacji
Pomnażanie przez inwestowanie
Potrzeba autokreacji
PAWEŁ ORKISZ
redaktor naczelny miesięcznika "Nasz Rynek Kapitałowy"Nic tak nie przyciąga uwagi klienta jak dobre nazwisko, kojarzone z gwarancją sukcesu finansowego.
Każdy biznes ma swoje prawa, ale są i takie, które dotyczą wielu rodzajów aktywności. Jednym z nich jest potrzeba kreowania autorytetów i gwiazd. Wielkie nazwiska i wielkie postaci w polityce, show-biznesie, a nawet w gospodarce odgrywają znaczną, pozytywną rolę w przyciąganiu powszechnego zainteresowania daną dziedziną. Nie inaczej jest w finansach.
Środowisko finansistów jest wprawdzie bardziej konserwatywne i nieufne, innymi sposobami zdobywa się w nim pozycję, za pomocą innych narzędzi promuje firmy oraz specjalistów, ale i tu dobra marka, dobra opinia stanowią często połowę sukcesu. Przecież...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta