Kliknięcie w baner
Kliknięcie w baner
Badania firmy Jupiter Communications wykazały, że ponad 40 proc. internautów ograniczyło czas, jaki spędza przed telewizorem. Oznaczałoby to nowe możliwości rozwoju rynku reklamy właśnie w Internecie.
Reklamodawcy są jednak ostrożni. John Lowery, zastępca szefa agencji Lowe Lintas & Partners, powiedział podczas marcowego tzw. czatu w serwisie Onet. pl: "Myślę, że większość ludzi zdała sobie sprawę, że reklama online nie przynosi spodziewanych efektów. W ostatnich miesiącach spadła ilość reklamy banerowej, ponieważ daje się zauważyć niską "klikalność" banerów.
Reklamodawcom zależy na poznaniu konsumenckich profili gości internetowych serwisów. Jednak większość serwisów nie zmusza odwiedzających do dzielenia się tzw. cookies (ang. - ciasteczkami), czyli swoimi danymi osobowymi. Taki wymóg jest źle widziany w środowisku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta