Jeden sklep, dwie witryny
Jeden sklep dwie witryny
Jeszcze niedawno przepowiadano w Stanach Zjednoczonych upadek tradycyjnych sklepów detalicznych. Pierwsza fala detalicznych sklepów Internetowych (e-talistów) zmieniła reguły gry rynkowej. Nagle okazało się, że duże sklepy i rozległe sieci magazynów są chybionym pomysłem. To co kiedyś było kluczem do stania sie wiodącą marką , nagle okazało się przeszkodą, ponieważ koszty dotarcia do dużej grupy klientów były o wiele wyższe od prostej strony w Internecie. Firmy przynoszące przyzwoite zyski od wielu lat zostały odsunięte na boczny tor przez zupełnych żółtodziobów stojących na granicy rentowności.
Lecz tradycyjne sklepy zaczynają odzyskiwać utracone pozycje łącząc najlepsze cechy sklepów wirtualnych ze sklepami fizycznymi. Niektóre z nich na budowę sklepów Internetowych poświęcają marginalne kwoty, podczas gdy część buduje skoncentrowane na klientach łańcuchy dostaw porównywalne z czołowymi przedstawicielami nowej gospodarki. Klienci - a w szczególności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta