Dobre pomysły, fatalne wykonanie
Na nowoczesne usługi trzeba długo czekać
Dobre pomysły, fatalne wykonanie
Wprowadzenie przymusowego ubezpieczenia do karty Maestro, dwumiesięczny czas oczekiwania na otwarcie konta w Internecie, wysyłanie klientom nieaktualnych ofert - to tylko niektóre działania jednego z największych banków detalicznych w naszym kraju - Pekao SA. Do czego zmierza bank, zniechęcając coraz więcej osób do korzystania ze swoich usług?
Wiosną 1999 i 2000 r. Centrum Badań Marketingowych Indicator uznało ofertę Pekao SA w zakresie kart płatniczych za najlepszą. W 1998 r. najwyżej zostały ocenione rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe tego banku. W ubiegłym roku eurokonto znalazło się na drugiej pozycji za superkontem PKO BP. Jednak badanie przeprowadzone wśród klientów pokazało się, że niewielu z nich pozytywnie ocenia ofertę i obsługę, jaką daje Pekao SA....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta