Ile przerw w czasie filmu
Reklama, telesprzedaż i sponsorowanie
Ile przerw w czasie filmu
Nadawcy komercyjni mogą nadal przerywać filmy fabularne i telewizyjne na reklamy raz w ciągu pierwszej godziny, a później co 20 minut. Takie zasady będą ich obowiązywać do końca 2002 r. Bardziej rygorystyczne przepisy, ograniczające przerwy na reklamę i telesprzedaż, wejdą w życie dopiero 1 stycznia 2003 r.
- Zastrzeżenie warunków nadawania reklam w czasie emisji filmów wynika z dostosowania naszych przepisów do konwencji o telewizji transgranicznej oraz dyrektywy unijnej o telewizji bez granic. Zdając sobie sprawę, że nasi nadawcy nie są w tak dobrej kondycji finansowej jak nadawcy z Europy Zachodniej, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała się wprowadzić nowe zasady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta