Przybywa konkurentów
Auta w internetowej sieci
Przybywa konkurentów
Utworzona niedawno spółka Automarket.pl SA zamierza we wrześniu uruchomić internetową witrynę wyspecjalizowaną w handlu samochodami, a w przyszłym roku przeprowadzić emisję akcji i wejść na giełdę. Na polskim rynku działa już kilka serwisów motoryzacyjnych, oferując poza nowinkami i poradami z branży, także pośrednictwo w kupnie i sprzedaży aut, choć na razie ich oferta jest ograniczona technicznym przygotowaniem dealerów, a zwłaszcza komisów samochodowych
W Polsce sprzedaje się rocznie ok. 600 tys. nowych samochodów i ponad milion aut z drugiej ręki - na zdobycie udziału w tym rynku liczą nie tylko właściciele komisów i salonów samochodowych, ale także coraz częściej firmy oferujące specjalistyczne serwisy motoryzacyjne w Internecie. We wrześniu przybędzie tu nowy konkurent - internetową witrynę wyspecjalizowaną w handlu samochodami chce uruchomić utworzona niedawno spółka spółka Automarket.pl SA z silnym akcjonariatem, którą tworzą: NFI Magna Polonia, spółka Laborpress (niedawno przekształcona w Migut Media SA), wydawca m.in. tygodnika "Motor" oraz kilka firm powiązanych z Daewoo - trzech dealerów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta