Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żyrafa wie, co się dzieje w reklamie

06 września 2000 | Rzecz Policzona | AR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Presspublica

Monitoring Rynku Reklamy Prasowej

"Żyrafa" wie, co się dzieje w reklamie

  • Miesięczniki o największych dochodach z reklam
  • Dziesięciu największych reklamodawców z branży "Motoryzacja - Transport - Spedycja" Wydawnictwo Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", prowadzi od 1995 roku monitoring rynku reklamy. System rejestracji ogłoszeń, opublikowanych w kilkuset dziennikach i magazynach to narzędzie, które umożliwia obserwację zmian zachodzących na rynku reklamy prasowej.

    Dzięki funkcjonalnej, rozbudowanej klasyfikacji

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2106

Spis treści

Media, Internet

Regiony Polski - Kujawsko-Pomorskie

Zamów abonament