Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy reklamie grozi zastój

06 września 2000 | Raporty | PA

PRZYCHODY MEDIÓW

Telewizja wciąż na czele

Czy reklamie grozi zastój

Wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła w 1999 r. - według cen nominalnych - około 7,2 mld zł, a uwzględniając przeciętny poziom rabatów, oferowanych klientom przez niemal wszystkie media - 5,56 mld zł. Oznacza to wzrost o 26 proc. wobec 1998 r., ale aż jedna trzecia tego wzrostu była wynikiem pojawienia się na rynku funduszy emerytalnych. W tym roku jest znacznie gorzej.

Najważniejszym medium reklamowym w 1999 r. pozostawała telewizja. Według danych firmy AGB Polska, łączne nakłady na reklamę w telewizji wyniosły w ubiegłym roku 3,92 mld zł (według oficjalnych cenników stacji) i były o 26 proc. większe niż w 1998 r. (wyniosły wtedy 3,11 mld zł). Uwzględniając stopę inflacji, ten wzrost był oczywiście niższy.

Zmniejszyły się udziały w rynku dwóch największych pod względem przychodów z reklam stacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2106

Spis treści

Media, Internet

Regiony Polski - Kujawsko-Pomorskie

Zamów abonament