To był rok funduszy
Usługi finansowe i produkty higieniczne
To był rok funduszy
Rok 1999 w reklamie należał zdecydowanie do funduszy emerytalnych. Większość fachowców nie ma jednak wątpliwości, że w tym roku udział funduszy zdecydowanie spadnie.
Fundusze emerytalne zaczęły się reklamowć wiosną 1999 r. i najintensywniej promowały się do jesieni, kiedy minął ustawowy termin ich wyboru. Według danych Amer Nielsen Research, na reklamy funduszy emerytalnych wydano w 1999 r. w sumie 447 mln zł. Przy założeniu, że łączna wysokość realnych nakładów na reklamę w Polsce - po uwzględnieniu średniego poziomu rabatów - wyniosła 5,56 mld zł, stanowi to około 8 proc. tych wydatków. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego z OMD Polska, dzięki funduszom emerytalnym, polski rynek reklamy rozwijał się w 1999 r. o prawie 10 punktów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta