Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To był rok funduszy

06 września 2000 | Raporty | PA

BRANŻE

Usługi finansowe i produkty higieniczne

To był rok funduszy

Rok 1999 w reklamie należał zdecydowanie do funduszy emerytalnych. Większość fachowców nie ma jednak wątpliwości, że w tym roku udział funduszy zdecydowanie spadnie.

Fundusze emerytalne zaczęły się reklamowć wiosną 1999 r. i najintensywniej promowały się do jesieni, kiedy minął ustawowy termin ich wyboru. Według danych Amer Nielsen Research, na reklamy funduszy emerytalnych wydano w 1999 r. w sumie 447 mln zł. Przy założeniu, że łączna wysokość realnych nakładów na reklamę w Polsce - po uwzględnieniu średniego poziomu rabatów - wyniosła 5,56 mld zł, stanowi to około 8 proc. tych wydatków. Zdaniem Jakuba Bierzyńskiego z OMD Polska, dzięki funduszom emerytalnym, polski rynek reklamy rozwijał się w 1999 r. o prawie 10 punktów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2106

Spis treści

Media, Internet

Regiony Polski - Kujawsko-Pomorskie

Zamów abonament