Finanse w kraju
Nationale-Nederlanden: zamiana produktu
2,5 mln Polaków chce w ciągu najbliższego roku kupić ubezpieczenie na życie lub emerytalne. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Nationale-Nederlanden (NN) i przedstawionych na wczorajszej konferencji prasowej. Żeby zachęcić jak najwięcej z tych osób, towarzystwo zmodyfikowało konstrukcję swojego ubezpieczenie na życie z funduszem inwestycyjnym. Ten produkt Polacy kupują najchętniej. Każdy klient, który zdecyduje się na tę polisę, będzie miał dwa rachunki - ten, na który będą wpływały składki podstawowe i dodatkowe oraz lokacyjny. - Klienci chcą wpłacać dodatkowe pieniądze, ale chcą mieć możliwość w każdej chwili bez konsekwencji je wypłacać - mówi Marcin Kruszewski, szef działu rozwoju produktu w NN. - Taki rachunek to umożliwia. W tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta