Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Anonimowość jest klęską

30 listopada 2000 | Małe i Średnie Przedsiębiorstwa | OG
źródło: Nieznane

ROZMOWA

Mirosław Boruc

Anonimowość jest klęską

Mirosław Boruc, prezes Fundacji Promocja Polska - Instytut Marki Polskiej

FOT. RAFAŁ GUZ

Czy przynajmniej jedna z polskich firm posiada markę znaną na całym świecie?

Mirosław Boruc: Niestety, nie. Do tej pory nie mamy globalnych marek na miarę, na przykład, amerykańskiej Coca-Coli albo niemieckich Mercedes i Adidas. Co gorsza, polscy przedsiębiorcy nie kojarzą się jeszcze na świecie tak jednoznacznie jak na przykład Francuzi jako najlepsi producenci win, Japończycy - sprzętu elektronicznego czy Szwajcarzy - zegarków. Owszem, niektóre polskie wyroby cieszą się dużym uznaniem, np. wódka, szybowce, wyroby z bursztynu i szkło, ale to za mało.

PRZYKŁADY PRZEDWOJENNYCH MAREK, KTÓRE ISTNIEJĄ DO DZIŚ Państwowy Zakład Zdrojowy w Krynicy (istnieje od 1793 roku) Państwowy Zakład Zdrojowy w Ciechocinku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2177

Spis treści

Regiony Polski - Mazowieckie

Zamów abonament