Wystawcy oszczędzają na czym mogą
Wystawcy oszczędzają na czym mogą
Z badań przeprowadzonych na rynku targowym wynika, że uczestnicy targów oczekują od organizatorów obniżenia cen za powierzchnię wystawienniczą, wstęp na targi i inne usługi. Wiele firm nie ukrywa, że kurczą się im środki na promocję, reklamę, w tym i na udział w targach. Jeżdżą więc na targowe imprezy rzadziej, wynajmują mniejsze stoiska.
Tymczasem organizatorzy twierdzą, że i tak trudno im często związać koniec z końcem, a zyski niemal w całości przeznaczane są na działalność inwestycyjną. Rentowność sprzedaży wynosi od kilku do kilkudziesięciu procent. Najwyższą, zbliżoną do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta