Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko kask należy do Małysza

17 stycznia 2001 | Sport | AB
źródło: Nieznane

Reklama

Firmy nie chcą ujawniać, ile kosztuje sponsorowanie skoczka narciarskiego

Tylko kask należy do Małysza

Według naszych informacji, Adam Małysz nowego kontraktu z Red Bull jeszcze nie podpisał. Zresztą nie wiadomo, czy taka pisemna umowa o sponsoring będzie w ogóle potrzebna

(C) REUTERS

Przed kamerami TV i obiektywami fotoreporterów Adam Małysz nie rozstaje się z firmową czapeczką Red Bull. Podczas zawodów zastępuje ją kaskiem z naklejonym logo firmy. Sponsorzy, którzy pod koniec grudnia zawarli umowy z Małyszem, mogą sobie teraz pogratulować. Nie chcą jednak mówić o pieniądzach, jakie wydają na wspieranie sportu. Na świecie w każdym sezonie wydatki te sięgają setek milionów dolarów.

- Do niedawna nikt się specjalnie narciarstwem nie interesował. Mieliśmy duże kłopoty ze znalezieniem sponsorów. Teraz telefony się urywają - mówi Jacenty Kowerski, sekretarz generalny Polskiego Związku Narciarskiego.

Od pięciu lat oficjalnym sponsorem PZN jest niemiecka firma Loos International, producent kotłów przemysłowych. W grudniu związek uzgodnił też warunki sponsorowania polskiej ekipy skoczków narciarskich z Pocztą Polską, która jest jedyną krajową firmą w grupie sponsorów Adama Małysza.

Poczta Polska...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2215

Spis treści
Zamów abonament