Wystawiać czy nie
Wystawiać czy nie
Czy dla firmy targi są wciąż przydatnym narzędziem marketingowym? Czy w tym roku zamierza brać w nich udział? Jak oceniana jest organizacja tych imprez?
Zdzisław Owczarek - dyrektor ds. marketingu i rozwoju Inco Veritas SA.
Zdecydowaliśmy się w 2001 r. ograniczyć do połowy wydatki na udział w targach, rezygnując z imprez wielobranżowych, na rzecz specjalistycznych. Nasza firma wytwarza wiele produktów (chemia gospodarcza, kosmetyki, opakowania). W tym roku postanowiliśmy pozostać na najbardziej prestiżowych imprezach w Polsce (m. in. na Budmie, Polagrze) i za granicą, m. in. we Frankfurcie nad Menem, rezygnujemy natomiast np. z targów w Moskwie, gdyż nie przyniosły nam one oczekiwanych rezultatów.
Udział w targach zarówno krajowych, jak i - mimo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta