Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wystawiać czy nie

17 stycznia 2001 | Raporty | AS
źródło: Nieznane

Opinie

Wystawiać czy nie

Czy dla firmy targi są wciąż przydatnym narzędziem marketingowym? Czy w tym roku zamierza brać w nich udział? Jak oceniana jest organizacja tych imprez?

Zdzisław Owczarek - dyrektor ds. marketingu i rozwoju Inco Veritas SA.

Zdecydowaliśmy się w 2001 r. ograniczyć do połowy wydatki na udział w targach, rezygnując z imprez wielobranżowych, na rzecz specjalistycznych. Nasza firma wytwarza wiele produktów (chemia gospodarcza, kosmetyki, opakowania). W tym roku postanowiliśmy pozostać na najbardziej prestiżowych imprezach w Polsce (m. in. na Budmie, Polagrze) i za granicą, m. in. we Frankfurcie nad Menem, rezygnujemy natomiast np. z targów w Moskwie, gdyż nie przyniosły nam one oczekiwanych rezultatów.

Udział w targach zarówno krajowych, jak i - mimo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2215

Spis treści
Zamów abonament