Letsbuyit.com przetrwał
Letsbuyit.com przetrwał
Forrester Research ocenia, że spadek tempa wzrostu wydatków na reklamę w Internecie jest przejściowy, a szybki wzrost zacznie się już w II półroczu tego roku. Zmienią się jednak liderzy - dot-comy zostaną zastąpione przez firmy starej gospodarki. Forrester Research ocenia, że w USA wydatki na e-reklamę i e-marketing wzrosną z 11 mld USD w 2000 r. do 63 mld w 2005 r.
Borykające się ze spowolnieniem w światowej gospodarce globalne firmy technologiczne szukają sposobów na obniżenie kosztów, aby mimo spodziewanego spadku tempa wzrostu sprzedaży, oferować inwestorom jak najwyższe zyski. Dlatego Ericsson, trzeci światowy producent telefonów komórkowych, postanowił...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta