Przekonywanie jako towar
Przekonywanie jako towar
ANDRZEJ GESTERN
Nie każdy ma wrodzony dar komunikowania się, ale można się tego nauczyć. O tym, jak to robić, można dowiedzieć się z książek, które polecamy dziś czytelnikom.
Pierwszą z nich jest książka Anny Murdoch, doktora ekonomii, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, absolwentki filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka zawarła w niej wiele praktycznych wskazówek dotyczących umiejętności występowania przed publicznością w działalności zawodowej, społecznej i politycznej. Radzi, jak planować wystąpienia na forum publicznym i wewnątrz przedsiębiorstwa.
Ciekawostką są przytoczone w książce przykłady sławnych wystąpień, m. in. Jana Pawła II, Józefa Piłsudskiego, Johna F. Kennedy'ego, Lecha Wałęsy. Autorka analizuje te teksty oraz proponuje odpowiednie ćwiczenia dla adeptów sztuki występowania publicznego. Podaje również anegdoty, zabawne historie i opisy ciekawych zdarzeń z praktyki public relations, zarządzania i polityki. Wiele uwagi poświęca mowie ciała i umiejętności występowania przed kamerą, a także kształceniu dykcji i intonacji. Wskazówki i uwagi dotyczące doskonalenia umiejętności przemawiania mają charakter praktyczny. Książka przeznaczona jest dla praktyków public relations, kadry menedżerskiej, pracowników reklamy i mediów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta